Potrebujete poradiť?
Našim cieľom je maximálna spokojnosť zákazníkov. Ak potrebujete poradiť s výberom vhodného modelu pre vás či vašich blízkych, vyriešiť problém so svietidlom, oznámiť nám poznatok či tip na zlepšenie, potom nás prosím kontaktujte e-mailom, alebo telefonicky priamo na našu zákaznícku podporu.
Kontaktný telefón: +421 (0)2/2102 8626
Kontaktný e-mail: baterky@kronium.sk
Často kladené otázky
1. Kde je možné zakúpiť svietidlá Fenix?
Všetky modely svietidiel a príslušenstva je možné zakúpiť v internetovom obchode www.kronium.sk alebo je možné navštíviť showroom na adrese Římská 20, Praha 2 (Po – Pá 10 – 18, inokedy po dohode) a vybrať si svietidlo či čelovku osobne. Naši odborní predajcovia Vám radi predvedú a pomôžu vybrať vhodný model pre Vaše použitie. Produkty Fenix sú samozrejme dostupné aj v sieti autorizovaných predajcov.
2. Ako rozlíšiť pravé svietidlo Fenix od falzifikátu?
Od septembra roku 2008 sú všetky svietidlá označené sériovým číslom (napríklad 1LS5VM00323). Sériové číslo je vygravírované na svietidle a nalepené aj na škatuľke. V prípade pochybností o pravosti svietidla nás kontaktujte na e-maile baterky@kronium.sk a my vám s overením pomôžeme.
3. Svietidlo neprepína režimy, alebo sa nedá prepnúť do režimu maximálneho výkonu. Mám ho poslať na reklamáciu?
Najskôr skontrolujte, či batérie už nie sú vybité. Nemožnosť prepínať režimy intenzity, poprípade absencia maximálneho výkonu, je práve znakom vybitých batérií. Svietidlo vyskúšajte s čerstvými jednorazovými batériami, alebo s nabitými akumulátormi.
Pokiaľ závada pretrváva aj s plne nabitými batériami, kontaktujte servis.
4. Čo mám robiť, pokiaľ svietidlo bliká, alebo sa nerozsvieti?
Uistite sa, že vkladáte batérie do svietidla so správnou polaritou. Ďalej skontrolujte, či elektrické kontakty nie sú znečistené (okolo spínača, v hlave svietidla). Je možné ich očistiť vatičkou namočenou v alkohole.
Overte, či nie je niektoré časť svietidla povolená (koncová časť so spínačom, telo, hlava). Tiež skontrolujte, či nedošlo k povoleniu strieborného krúžku, ktorý zaisťuje spínač s pružinkou s koncovej časti svietidla. Dá sa dotiahnuť ľubovoľným špicatým nástrojom.
5. Doba prevádzky na najvyšší výkon je pri použití alkalických batérií kratšia, ako pri použití nabíjacích NiMH batérií. Je to v poriadku?
Áno, to je v poriadku. Alkalické batérie majú vysoký vnútorný odpor, takže im pri vyššom prúdovom odbere rýchlo klesá kapacita. Nabíjacie NiMH a jednorazové lítiové batérie tento problém nemajú, takže je možné s nimi získať dlhšiu dobu prevádzky pri nastavení svietidla na vysoký výkon. Pri používaní nízkych režimov výkonu, alebo pri prerušovanom používaní je doba výdrže so všetkými typmi batérií porovnateľná. Fenix meria dobu prevádzky primárne s nabíjacími NiMH, alebo li-ion batériami.
6. Svietidlo sa pri prevádzke zahrieva. Je to normálne?
Pri prevádzke vysoko výkonných LED dochádza k tvorbe tepla, ktoré je kvôli chladeniu LED rozvedené do celého povrchu svietidla. Pri vyššom nastavenom výkone svietidlo viac hreje. Pri vysokých teplotách okolia a nastavenom najvyššom výkone, môže dôjsť k badateľnému zahriatiu svietidla. Najsilnejšie modely sú preto vybavené aj ochranou proti prehriatiu. Pokiaľ by bolo svietidlo na dotyk príliš horúce, odporúčame prepnúť výkon na nižšiu úroveň. Za bežných nočných teplôt je možné so svietidlom svietiť na najvyšší výkon bez obmedzenia.
7. Odolajú svietidlá Fenix vode?
Svietidlá Fenix sú vodeodolné podľa štandardu IPX6, alebo úplne vodotesné (IPX8). Svietidlá so stupňom krytia IPX8 bez problému odolajú ponoreniu do hĺbky 2 metrov pod vodu po dobu 30 minút. Svietidlá s IPX6 sú odolné voči silnému ostriekaniu vodou zo všetkých strán.
8. Dostal som svietidlo ako darček. Ako mám postupovať pri prípadnej reklamácii?
Pošlite popis vady s sériové číslo svietidla na náš e-mail baterky@kronium.sk – problém Vám pomôžeme vyriešiť.